Absolwent białostockiego Wydziału Instrumentalno-Pedagogicznego Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie śpiewu solowego prof. U. Trawińskiej-Moroz oraz Państwowej Szkoły Muzycznej I st. w Białymstoku w klasie skrzypiec. Od 2006 r. jest artystą Opery i Filharmonii Podlaskiej. Od 2012 r. jest solistą Big Bandu Opery i Filharmonii Podlaskiej – wykonuje z tym zespołem utwory T. Hatcha, K. Weilla, S. Cahna, M. Shumana czy F. Sinatry oraz M. Bublé. Na deskach Opery i Filharmonii Podlaskiej występuje w musicalach: jako Bula w „Korczaku” Ch. Williamsa (reż. R. Skolmowski), Perczyk w „Skrzypku na dachu” J. Bocka (reż. R. Skolmowski), Raoul de Chagny w musicalu „Upiór w operze” A. Lloyda Webbera (reż. W. Kępczyński), Pasza Antipow/Strielnikow i Liberiusz w „Doktorze Żywago” L. Simon (reż. J. Szydłowski), w operach: jako Lillas Pastia w „Carmen” G. Bizeta (reż. B. Redo-Dobber), Sierżant w „Cyganerii” G. Pucciniego (reż. M. Sartova), w operetce: jako Ottokar i Pali w „Baronie cygańskim” J. Straussa (reż. M. Sartova), a także w bajkach: „Sprawa Kapturka Cz.” M. Guśniowskiej (reż. J. Schabowska), „Brzydki Kaczorek” M. Urbanka, „Adonis ma gościa” F. Apke i „Księga dżungli” (wszystkie w reż. J. Szydłowskiego). Występuje również w „Kwartecie dla czterech aktorów” B. Schaeffera (reż. M. Tyszkiewicz). Wraz z artystami Teatru Muzycznego „Roma” bierze udział w przedstawieniu muzycznym „Prosimy nie wyrywać foteli, czyli krótka historia muzyki rozrywkowej” (reż. J. Szydłowski). Jest współzałożycielem Białostockiej Akademii Musicalowej BAM.