Koncerty tenorów rozsławili w latach 90. Plácido Domingo, José Carreras oraz Luciano Pavarotti, którzy występowali wspólnie na koncertach i wydawali cieszące się dużą popularnością płyty. Po śmierci Pavarottiego w roku 2007, jego dwaj przyjaciele zapowiedzieli, że z szacunku dla niego, nie będą kontynuować projektu ani szukać zastępstwa dla zmarłego. A jednak czar trzech tenorów wciąż działa i jest wspaniałą, energetyzującą rozrywką idealną na rozpoczęcie Nowego Roku. Powitajmy go zatem w doborowym towarzystwie tenorów trzech: Adama Zdunikowskiego, Łukasza Gaja, Adama Sobierajskiego i przy muzyce najpiękniej wyrażającej radość życia. Usłyszymy najsłynniejsze arie z oper i operetek oraz wielkie przeboje ekranu i sceny.
Trzech tenorów
Koncert noworoczny
Podleśna 2
Artyści
Orkiestra Opery i Filharmonii Podlaskiej
Mirosław Jacek Błaszczyk – dyrygent
Adam Sobierajski – tenor
Łukasz Gaj – tenor
Adam Zdunikowski – tenor
Program
„Signorina” z filmu „Zdobyć cię muszę” (muz. B. Kaper, sł. M. Halicz)
„Brunetki, blondynki” z filmu „Kocham wszystkie kobiety” (muz. R. Stolz, sł. M. Halicz)
„Ninon, ach, uśmiechnij się” z filmu „Pieśń dla ciebie” (muz. B. Kaper, sł. M. Halicz)
„Core ‘ngrato” (muz. S. Cardillo, sł. A. Sisca)
„Non ti scordar di me” (muz. E. De Curtis, sł. D. Furnò)
„Mamma” (muz. C. Bixio, sł. B. Cherubini)
„Funiculì, funiculà” (muz. L. Denza, sł. G. Turco)
„Santa Lucia” (muz. i sł. neap., T. Cottrau, sł. wł. E. Cossovich)
„Wróć do Sorrento” (muz. E. De Curtis, sł. G. De Curtis, tł. W. Rapacki)
„’O sole mio” (muz. E. Di Capua, sł. G. Capurro)
*
„Wielka sława to żart” – kuplety Barinkaya z I aktu operetki „Baron cygański” (muz. J. Strauss, sł. K. Chudowolska)
„Twoim jest serce me” – aria księcia Sou-Chong z II aktu operetki „Kraina uśmiechu” (muz. F. Lehár, sł. L. Śliwiński lub J. Rzecki)
„Lat 20 miał mój dziad” – aria Adama z II aktu operetki „Ptasznik z Tyrolu” (muz. K. Zeller, sł. T. Wołowski lub L. Śliwiński lub A. Kitschman)
„Graj, Cyganie” – duet Hrabiny i Tassila z I aktu operetki „Hrabina Marica” (muz. I. Kálmán, sł. M. Makowiecka lub A. Włast)
„Besame mucho” (muz. i sł. C. Velázquez)
„Cielito lindo” (muz. i sł. Q. Mendoza y Cortés)
„La Cucaracha” (muz. i sł. tradycyjne)
„Granada” (muz. i sł. A. Lara)
„La Spagnola” (muz. i sł. V. Di Chiara)