Stała współpraca

Ukończyła z wyróżnieniem Akademię Muzyczną im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi, na Wydziale Wokalno-Aktorskim (klasa prof. J. Pietraszkiewicz). Doskonaliła swoje umiejętności na kursach wokalnych w Mozarteum w Salzburskim oraz w Dusznikach Zdroju w klasie prof. H. Łazarskiej. W 1999 roku zdobyła I Nagrodę na Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. I. Godina we Vrablach na Słowacji. Zadebiutowała w operze „Carmen” G. Bizeta rolą tytułowej bohaterki w Teatrze Wielkim im. S. Moniuszki w Poznaniu (była solistką tego teatru w latach 2007–2013). W swoim repertuarze posiada szereg partii operowych i oratoryjno-kantatowych, między innymi takie role jak: Magdalena w „Rigoletto”, Fenena w „Nabucco” czy Preziosilla w „Mocy przeznaczenia” G. Verdiego, (kilkakrotnie wykonywała ją u boku Maestro K. Kałudowa pod batutą E. Salmieriego). Wystąpiła jako Jadwiga i Cześnikowa w „Strasznym Dworze” S. Moniuszki w Teatrze Wielkim im. S. Moniuszki w Poznaniu pod dyrekcją M. Nowakowskiego oraz w Operze i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku pod dyrekcją M. Dondajewskiego. Ponadto, wcieliła się w role: Izabelli we „Włoszce w Algierze” G. Rossiniego, Charlotty w „Wertherze” J. Masseneta i Jokasty w „Królu Edypie” I. Strawińskiego pod dyrekcją G. Chmury. W Kleist Forum we Frankfurcie nad Odrą wykonała partię Marceliny w „Weselu Figara” W. A. Mozarta. W Teatrze Wielkim im. S. Moniuszki w Poznaniu zaśpiewała partię Olgi w „Eugeniuszu Onieginie” P. Czajkowskiego pod batutą T. Kozłowskiego i Ł. Borowicza z występującym gościnnie M. Kwietniem. Wzięła udział w superprodukcji „Pierścień Nibelunga” R. Wagnera w Hali Stulecia we Wrocławiu, gdzie kreowała rolę Grimgerde w „Walkirii” R. Wagnera. W marcu 2011 roku w Sali Organowej w Kiszyniowie zaśpiewała „Wielką mszę h-moll” J.S. Bacha, którą poprowadził Maestro Ch. Florea. Wielokrotnie występowała poza granicami kraju, wykonując partię Old Lady w „Candide”L. Bernsteina w reż. M. Znanieckiego w Teatro del Giglio di Lucca (premiera w 2010 roku), Teatro Goldoni di Livorno, Teatro Alighieri di Ravenna oraz Teatro Verdi di Pisa pod dyrekcją E. Boncompagniego. Wraz z Chórem i Orkiestrą Teatru Wielkiego im. S. Moniuszki w Poznaniu pod dyrekcją E. Salmieriego odbyła tournée po Francji, gdzie wykonywała „Requiem” G. Verdiego w Theatre de Perigueux, Le Pin Galant w Merignac oraz Clermont-Ferrand, a także „Galę Verdiowską” w Theatre Alexandre Dumas w Saint-Germain-en-Laye, Aulnay sous Bois, L’ Olympia w Arcachon, Gare du Midi w Biarritz, Davezieux, Nevers, Lyonie, Palais des Spectacles w Saint Etienne oraz Theatre Luxembourg w Meaux. Ma na swoim koncie liczne występy z repertuarem pieśniarskim, koncertowała w Belgradzie, Kosowie, Varnie, Sofii oraz Adampolu w Turcji. Współpracowała jako solistka z Zespołem Muzyki Dawnej „Harmonologia” pod dyrekcją J.T. Adamusa, wraz z którym wzięła udział w nagraniach i prawykonaniu dzieł kompozytorów Kapeli Jasnogórskiej w Krakowie i Częstochowie. Z zespołem zaśpiewała m.in. partię Unulfa w „Rodelindzie” G.F. Haendla w Kościele Pokoju w Świdnicy i w Filharmonii Wrocławskiej im. W. Lutosławskiego. Obecnie jest solistką Opery i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku.