Bas-baryton. Studiował w Akademii Muzycznej w Bydgoszczy pod kierunkiem L. Skrli oraz w Akademii Muzycznej w Krakowie u M. Rzepki. Został uhonorowany jako „donośny” (Opera Magazine) oraz „mocny i głęboki bas” (Das Opernglas). Przez ostatnie kilka sezonów debiutował na scenach Festiwalu w Salzburgu jako Mars w nowej produkcji Orfeusza w piekle J. Offenbacha w reż. B. Kosky’ego, jako Sciarrone i Zakrystianin w nowej produkcji Toski G. Pucciniego w Theater an der Wien w reż. M. Kuseja, jako Hunding w Die Walküre w Stadttheater Klagenfurt, w Operze de Lille jako Nourabad w nowej produkcji Poławiaczy pereł G. Bizeta, jako Cherea w Caliguli D. Glanerta w Nationaltheater Weimar oraz wystąpił jako Vodnik w Rusałce w Opéra de Limoges, Colline w La bohème i Gremin w Eugeniuszu Onieginie P. Czajkowskiego z Nederlandse Reisopera. Ostatnio powrócił na Festiwal w Salzburgu jako Antonio w Weselu Figara W.A. Mozarta pod dyr. R. Pichona, oraz do Stadttheater Klagenfurt jako Fafner w Siegfriedzie R. Wagnera. W sezonie 2023/24 debiutował w Opéra de Lyon jako Ashby w produkcji La Fanciulla del West w reż. T. Gürbacy, pod dyr. D. Rustioniego, powrócił do Reisopera jako Gremin w Eugeniuszu Onieginie, wystąpi jako Escamillo w Carmen G. Bizeta, Guglielmo w Così fan tutte W.A. Mozarta i tytułowy Król Roger K. Szymanowskiego w Operze na Zamku w Szczecinie, wykonał Stabat Mater A. Dvořáka w Operze Limoges. Jako były członek Opera Studio w Monachijskiej Bayerische Staatsoper, występował w rolach takich, jak Thierry w Dialogues des Carmélites, Brabantischer Edler w Lohengrinie oraz Wilhelm Reischmann w Elegii dla młodych kochanków. Współpracował z dyrygentami takimi, jak M. Albrecht, I. Metzmacher, V. Petrenko, M. Armiliato, M. Zanetti, L. Koenigs, P. Carignani, E. Mazzola i K. Nagano. W koncertach współpracował z NDR Radiophilharmonie Hannover, Orchestre de Pau Pays de Béarn, Choeur Accentus, Royal Liverpool Philharmonic Orchestra, Polską Narodową Orkiestrą Symfoniczną i Insula Orchestra, wykonując Mesjasza G.F. Haendla, Stabat Mater A. Dvořáka, utwory R. Schumanna i L. Von Beethovena, Koronacyjną mszę i Requiem W.A. Mozarta oraz oratorium Kosmogonia K. Pendereckiego, w takich miejscach jak Filharmonia Krakowska, Elbphilharmonie w Hamburgu i Festiwal Anima Mundi w Pizie. Otrzymał wiele nagród na konkursach o zasięgu międzynarodowym, w tym pierwszą nagrodę na 13. Międzynarodowym Konkursie Wokalnym „Iuventus Canti” na Słowacji. Otrzymał również Nagrodę Kiepury w kategorii: najlepszy debiut za rolę Guglielmo oraz był nominowany za rolę Hundiga w kategorii: najlepsza rola drugoplanowa do Austriackiej Nagrody Teatrów Muzycznych.