Dyrygent, kompozytor. Kształcił się w Gdańsku, Krakowie i Wiedniu, współpracował i uczył się pod okiem takich dyrygentów jak M. Guidarini, J. Kaspszyk, A. Yurkevych, T. Kozłowski, J. Przybylski, M.J. Błaszczyk czy C. Metters. Laureat prestiżowych programów Instytutu Muzyki i Tańca, jak „Dyrygent – rezydent” i „Kompozytor – rezydent”. Uhonorowany został szeregiem stypendiów i nagród artystycznych, w tym również Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Regularnie współpracuje m.in. z: Operą Śląską, La Monnaie w Brukseli, Teatrem Wielkim – Operą Narodową w Warszawie i Cappellą Gedanensis. Poprowadził już kilkaset koncertów kameralnych i symfonicznych, a także – również jako kierownik muzyczny – kilkanaście oper, w tym dzieła takie, jak: „Tryptyk” G. Pucciniego, „Cosí fan tutte” W.A. Mozarta, „Orfeusza i Eurydykę” Ch.W. Glucka czy polską prapremierę „Franceski da Rimini” S. Rachmaninowa. Szczególnym zainteresowaniem darzy operę. Swoją pracę doktorską poświęcił zapomnianemu dziełu L. Różyckiego „Eros i Psyche”, do którego wykonania doprowadził w 2015 r. w Operze Bałtyckiej w Gdańsku, by dwa lata później przygotowywać je jako asystent dyrygenta w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Z Maestro B. Akikim współpracował w Operze Królewskiej w Brukseli przy światowej premierze „Frankensteina” M. Greya. W 2018 r. poprowadził spektakle „Traviaty” G. Verdiego w Operze Śląskiej oraz operę „Orfeo & Majnun” D. van der Harsta w Operze w Valetcie (Malta). W 2019 r. był asystentem kierownika muzycznego B. Akiki i dyrygentem w produkcji „Baron cygański” J. Straussa (reż. M. Sartova) w Operze i Filharmonii Podlaskiej. Jako pierwszy Polak pełnił funkcję asystenta dyrygenta w ramach Salzburger Festspiele 2016, a rok później odbył staż dyrygencki w Operze Wiedeńskiej.