Kostiumolog i grafik. Absolwent Wydziału Grafiki Warsztatowej Państwowej Wyższej Szkoły Sztuk Plastycznych w Łodzi (1983). Pracuje jako projektant lub współpracuje przy realizacji kostiumów dla filmu i teatru, m.in. „Przypadki miłosne Baltazara Kobera” (reż. W. Has), „Kanclerz” i „Żelazną ręką” (reż. R. Ber), „Borys Godunow”, „Błękitna nuta” i „Szamanka” (reż. A. Żuławski), „Szwadron” (reż. J. Machulski), „Oczy niebieskie” (reż. W. Szarek), „Człowiek z…” (reż. K. Szołajski), „Kiler” (reż. J. Machulski) oraz „Wołyń” (reż. W. Smarzowski). Projektował kostiumy do produkcji J. Hoffmana „Ogniem i mieczem”, do „Quo Vadis” (2001), był także współtwórcą kostiumów teatralnych do spektakli w reżyserii K. Nazara „Wesele” w Teatrze Powszechnym i „Ksiądz Marek” w Teatrze Telewizji oraz do „Ryszarda III” w reżyserii H. Boukołowskiego. Ma w dorobku kostiumy do filmów dla młodzieży, m.in. „Maszyna zmian II” i „Jacek” (reż. A. Maleszka) oraz „Spona” (reż. W. Szarek). Był współtwórcą kostiumów do amerykańskiego filmu „Ostatni smok”. W Teatrze Wielkim w Warszawie wraz z M. Tesławską przygotowywał kostiumy do „Strasznego dworu” Moniuszki (1998) w reżyserii A. Żuławskiego, „Madame Butterfly” Pucciniego (1999) oraz do „Otella” Verdiego w reżyserii M. Trelińskiego (2001). Przygotował kostiumy do produkcji operowych, reżyserowanych przez M. Trelińskiego – „Damy Pikowej” w berlińskiej Staatsoper Unter Den Linden (2003) i w Operze Narodowej w Warszawie (2004) oraz do „Andrei Chénier” w Teatrze Wielkim w Poznaniu (2004), Operze Waszyngtońskiej (2004) i warszawskiej Operze Narodowej (2005). W 2005 roku przygotował kostiumy do „Madame Butterfly” dla Teatru Maryjskiego w Sankt Petersburgu, a w 2006 roku scenografię do wieczoru baletowego „Szymanowski i taniec” w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej. W Operze Krakowskiej zrealizował kostiumy do inscenizacji „Diabłów z Loudun” Pendereckiego (2008), a w Operze Wrocławskiej współpracował przy realizacji „Strasznego dworu” Moniuszki w reżyserii L. Adamika. Był także scenografem jednej z dwóch części spektaklu baletowego E. Wesołowskiego „Chopinart+” w Operze Bałtyckiej (2012). Jego grafiki były wystawiane w kraju i za granicą, m.in. we Francji, Hiszpanii, Japonii i USA. Był autorem kostiumów do spektakli: „Opowieści biblijne – Kain i Abel/ Sześć skrzydeł aniołów” w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej (2012) oraz „Wieczór Strawińskiego. Król Edyp/ Święto wiosny” w Teatrze Wielkim im. S. Moniuszki w Poznaniu (2013).