Absolwentka Wydziału Wokalno-Aktorskiego Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku i Studium Wokalno-Aktorskiego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni. Zadebiutowała w koncertowym wykonaniu Eugeniusza Oniegina P. Czajkowskiego. W swoim repertuarze ma m.in. role mozartowskie (Cherubina w Weselu Figara, Dorabelli w Così fan tutte, Sekstusa w Łaskawości Tytusa i II Damy w Czarodziejskim flecie), partię Fidalmy w Potajemnym małżeństwie D. Cimarosy, Orfeusza w Orfeuszu i Eurydyce Ch.W. Glucka, Niani w Eugeniuszu Onieginie, Dalili w Samsonie i Dalili C. Saint-Saënsa, Flory w Traviacie G. Verdiego i Mercédès w Carmen G. Bizeta. Artystka koncertuje w kraju i za granicą. Współpracowała z Polską Filharmonią Bałtycką, Filharmonią Pomorską, Deutsche Kammerphilharmonie Breme i Theater Bremen. Od 2012 r. jest solistką Opery i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku, gdzie zadebiutowała rolą Gołdy w musicalu Korczak Ch. Williamsa. Na scenie OiFP występuje w: Strasznym dworze S. Moniuszki (Marta), Traviacie G. Verdiego (Flora), Czarodziejskim flecie W.A. Mozarta (II Dama), Carmen G. Bizeta (Mercédès), Cavalleria rusticana P. Mascagniego (Lola), a także jako książę Gigi Orlofsky w Zemście nietoperza i Mirabella w Baronie cygańskim J. Straussa oraz Life Is a Cabaret. Ma w dorobku wiele ról musicalowych, a wśród nich Cajtli w musicalu Skrzypek na dachu J. Bocka, Tonii w Doktorze Żywago L. Simon, występowała również w bijących rekordy popularności spektaklach A. Lloyda Webbera Upiór w operze (Powiernica) oraz Jesus Christ Superstar (Maria Magdalena). Z powodzeniem kreuje role bohaterów bajek muzycznych, m.in. Jasia i Małgosi S. Kisielewskiego, a także Brzydkiego kaczorka, Adonis ma gościa, Kota w butach, Sprawy Kapturka Cz. i Księgi dżungli. Występuje w spektaklu muzycznym Prosimy nie wyrywać foteli w reżyserii J. Szydłowskiego Teatrze Muzycznym w Łodzi. W muzycznym spektaklu Madagaskar na deskach tego samego teatru wcielała się w rolę Skipper.