Scenografka, autorka kostiumów i architektka. Absolwentka Królewskiej Akademii Sztuk Pięknych w Antwerpii. Jej dyplomowa kolekcja kostiumów otrzymała wyróżnienie oraz nominację do Nagrody im. H. Roelandta. Ukończyła studia na Wydziale Scenografii Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie oraz na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej. Za dyplomowy projekt scenografii i kostiumów do „Wiśniowego sadu” A. Czechowa otrzymała Nagrodę im. J. Moskala (2013). Studiowała również scenografię w École Nationale Supérieure d’Architecture de Paris-La Villette. Jest absolwentką Gender Studies na Polskiej Akademii Nauk. Autorka scenografii i kostiumów do spektakli: „Efekt” L. Prebble, „Widok z mostu” A. Millera, „Spaleni słońcem” N. Michałkowa, „Panny z Wilka” na podstawie opowiadania J. Iwaszkiewicza (reż. A. Glińska), „inTreatment” (reż. Ł. Lewandowski), „Po co psuć i tak już złą atmosferę” K. Szekalskiego (reż. A. Jakubczak), „Punkt zero: Łaskawe” na podstawie powieści J. Littella (reż. J. Opryński), „Idiota” na podstawie powieści F. Dostojewskiego, „W oczach zachodu” na podstawie powieści J. Conrada (reż. J. Opryński), „Barocco” A. Godowskiej (współautorka kostiumów) oraz „Polowanie” (performance) W. Pelczyńskiej, „#jaś #i #małgosia” oraz „KIM” M. Szymaniaka, wyreżyserowanych przez E. Deptę w ramach Terenu TR. Zaprojektowała kostiumy do Teatru Telewizji „Fryderyk” wyreżyserowanego przez A. Lipiec-Wróblewską. Jest autorką scenografii do gali finałowej Przeglądu Piosenki Aktorskiej „Miłe Panie i Panowie bardzo mili” w reżyserii A. Glińskiej poświęconej twórczości W. Młynarskiego. Pracowała jako drugi scenograf przy produkcjach filmów pełnometrażowych i teatru telewizji. Pracowała w Troubleyn/Jan Fabre w Antwerpii przy kostiumach do spektaklu „Belgian rules/Belgium rules” w reż. J. Fabre. Brała udział w wystawie podczas II Festiwalu Nowej Scenografii w Centrum Scenografii Polskiej w Muzeum Śląskim oraz w wystawie „Capita M” w Antwerpii.