Absolwentka studiów wokalnych w Akademii Muzycznej im. F. Chopina w Warszawie, którą ukończyła w klasie H. Słonickiej. Uczestniczyła w kursach mistrzowskich prowadzonych przez R. Ruskova i S. Toczyską. Jeszcze jako studentka zadebiutowała w Teatrze Muzycznym „Roma” w „Orfeuszu w piekle” J. Offenbacha, a zaraz po ukończeniu studiów została solistką Warszawskiej Opery Kameralnej. Na tej scenie wykonuje następujące partie Mozartowskie: III Damy w „Czarodziejskim flecie”, Dorabelli w „Così fan tutte” i Carmi w „Betulii wyzwolonej”. Występowała także w rolach Olgi w „Eugeniuszu Onieginie” P. Czajkowskiego, Karolki w „Jenůfie” L. Janačka czy Jadwigi w „Strasznym dworze” S. Moniuszki, którą to partię zaśpiewała w 2002 r. na zaproszenie Opery Krakowskiej w plenerowym przedstawieniu na zamku w Niepołomicach, a rok później na scenie Opery Nova w Bydgoszczy. Opracowała również inne partie operowe, wśród których wymienić należy Melo z „Sosarme” G.F. Händla, Bronię z „Hrabiny” S. Moniuszki, Magdalenę z „Rigoletta” i Meg z „Falstaffa” G. Verdiego i Suzuki z „Madame Butterfly” G. Pucciniego. Ma ogromny repertuar oratoryjno-kantatowy i pieśniarski. Na scenie Opery Narodowej wystąpiła w partii Poliny w „Damie pikowej” P. Czajkowskiego (2004), Bersi w „Andrei Chénier” U. Giordana (2005), jako solistka w „Zapiskach tego, który zniknął” L. Janačka (2006) i jako II Dama w „Czarodziejskim flecie” (2006). 21 października 2006 r. zaśpiewała Azę w premierowym przedstawieniu opery I.J. Paderewskiego „Manru”, która na scenie Opery Nova zainaugurowała obchody 50-lecia istnienia bydgoskiej sceny operowej (rolę tę wykonuje nadal na scenie bydgoskiej Opery). W 2007 r. wystąpiła w przedstawieniu „W krainie czarodziejskiego fletu” (2007), a także jako Iza w „Iwonie, księżniczce Burgunda” Z. Krauzego (2007) i Magdalena w „Rigoletcie” (2007). W 2005 r. brała udział w wykonaniu „Polskiego Requiem” K. Pendereckiego na koncercie finałowym I Festiwalu Muzyki Polskiej w Krakowie, zarejestrowanym przez Polskie Radio. Jest etatową Carmen – rolę w arcydziele G. Bizeta śpiewała już na deskach Opery Bałtyckiej w Gdańsku, Opery Nova w Bydgoszczy, Opery Krakowskiej, Teatru Wielkiego w Łodzi, a od 2016 r. także na deskach Opery i Filharmonii Podlaskiej – Europejskiego Centrum Sztuki w Białymstoku.