Dyrektor artystyczny Polskiej Orkiestry Radiowej. W kwietniu 2016, w trakcie 240. Jubileuszowego Sezonu, kierownictwem muzycznym premiery „Don Pasquale” G. Donizettiego rozpoczął współpracę z Teatrem Bolszoj w Moskwie, gdzie w lutym 2017 przygotuje i poprowadzi premierę „Idioty” M. Weinberga. W latach 2013–2015 kierownik muzyczny Opery i Filharmonii Podlaskiej, gdzie obok koncertów symfonicznych przygotował i poprowadził premiery „Traviaty” G. Verdiego, „Czarodziejskiego fletu” W.A. Mozarta i „Carmen” G. Bizeta. W latach 2009–2015 drugi dyrygent Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia. W latach 2004–2008 był dyrygentem i zastępcą dyrektora muzycznego Welsh National Opera w Cardiff (Wielka Brytania). Pod jego dyrekcją wystawione zostały: „Carmen” G. Bizeta, „Rigoletto”, „Trubadur”, „Aida”, „Falstaff” (z B. Terfelem w roli głównej) i „Otello” G. Verdiego, „Wesoła wdówka” F. Lehára (spektakl zarejestrowany przez Telewizję BBC), „Wesele Figara” i „Don Giovanni” W. A. Mozarta oraz „Cyganeria” G. Pucciniego. W lipcu 2015 wystąpił w Royal Opera House w Londynie, dyrygując koncertowym wykonaniem opery „Cities of Salt” Z. Jabri. W grudniu 2011 roku poprowadził w Narodowej Operze Ukrainy w Kijowie „Króla Rogera” K. Szymanowskiego w wersji koncertowej, przygotowanego jako finałowe wydarzenie Zagranicznego Programu Kulturalnego Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Współpracował z licznymi orkiestrami w kraju i za granicą, m.in. z Narodową Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia w Katowicach, Orkiestrą Filharmonii Narodowej, Orkiestrą „Sinfonia Varsovia”, z orkiestrami większości polskich Filharmonii i Akademii Muzycznych, Orchestre National du Capitole de Toulouse, Orkiestrą Akademii Beethovenowskiej, Państwową Orkiestrą Symfoniczną Federacji Rosyjskiej i Filharmonią Moskiewską (2002). Koncertował we Francji, Niemczech, Szwajcarii (galowy koncert poświęcony pamięci M. Rostropowicza z I. Monighettim, S. Gabettą i M. Maiskym), Wielkiej Brytanii, Armenii, Włoszech, Korei, w krajach Zatoki Perskiej. Współpracował z Operą Bałtycką, gdzie dyrygował spektaklami „Salome” R. Straussa i „Czarodziejski flet” W. A. Mozarta, a także poprowadził premierę spektaklu „Skrzypce Rotszylda”/„Gracze” (B. Fleischmanna i D. Szostakowicza/D. Szostakowicza i K. Meyera). Współpracuje z Operą Nova w Bydgoszczy, gdzie przygotował i poprowadził premierę „Potępienia Fausta” H. Berlioza, a także z Teatrem Wielkim w Poznaniu, gdzie poprowadził „Aidę” G. Verdiego. W latach 1998–2003 był dyrygentem w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. W swoim dorobku artystycznym posiada szereg nagrań radiowych i telewizyjnych, m.in. z NOSPR dokonał pierwszej studyjnej rejestracji operetki „Loteria na mężów” K. Szymanowskiego. W maju 2002 roku z zespołami Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie nagrał spektakl „Król Roger” K. Szymanowskiego. Absolwent Akademii Muzycznej im. F. Chopina w Warszawie w klasie dyrygentury symfoniczno-operowej prof. R. Dudka oraz dwuletnich studiów podyplomowych w Konserwatorium im. M. Rimskiego-Korsakowa w Sankt Petersburgu w klasie I. Musina. Uczestnik międzynarodowych kursów dyrygenckich pod kierunkiem prof. K. Redla (Rzym 1996) i V. Gergieva (Rotterdam 1997).