Absolwentka Wydziału Wokalno-Aktorskiego na Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach (dyplom z wyróżnieniem, 2008), w klasie prof. H. Januszewskiej-Stańczyk i adiunkt E. Biegas. Swój warsztat doskonaliła w Hochschule für Musik und Theater w Hamburgu pod kierunkiem prof. I. Kremling-Domanski oraz na licznych kursach wokalnych prof. H. Łazarskiej (Salzburg, Klagenfurt-Viktring, Bückeburg, Kraków). W 2007 roku została stypendystką Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, a w 2008 roku uhonorowano ją medalem „Primus Inter Pares”. Od 2009 roku pracuje jako asystent na Akademii Muzycznej w Katowicach, zaś od roku 2011 roku jest solistką Opery Wrocławskiej. W 2010 roku brała udział w Międzynarodowym Festiwalu Bachowskim w Świdnicy, a w 2014 roku kreowała partię Gildy z „Rigoletta” G. Verdiego na Międzynarodowym Festiwalu Muzycznym w Regensburgu (Niemcy). Jest laureatką wielu konkursów wokalnych w kraju i poza granicami. Artystka może poszczycić się zdobyciem wyróżnienia oraz nagrody specjalnej dla wybitnego sopranu koloraturowego na XIV Międzynarodowym Festiwalu i Konkursie Sztuki Wokalnej im. A. Sari w Nowym Sączu (2011); II nagrody na Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. M. Schneidera-Trnavský’ego w Trnavie (2008); I nagrody na Międzyuczelnianym Konkursie Wykonawstwa Polskiej Pieśni Artystycznej im. E. Kossowskiego w Warszawie (2007); II nagrody na Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. I. Godina „Iuventus Canti” we Vrablach (2007); II nagrody na Ogólnopolskim Konkursie Wokalnym im. H. Halskiej-Fijałkowskiej we Wrocławiu (2007); nagrody specjalnej od Europejskiego Centrum Muzyki Krzysztofa Pendereckiego na Międzynarodowym Festiwalu i Konkursie Sztuki Wokalnej im. A. Sari w Nowym Sączu (2007); I nagrody na Międzyuczelnianym Konkursie „W kręgu słowiańskiej muzyki wokalnej” w Katowicach (2006). Artystka jest również finalistką Międzynarodowego Konkursu Wokalnego „Klassik-Mania” w Wiedniu (2009). Współpracowała z takimi dyrygentami, jak: A. Parrott, A. Straszyński, T. Kozłowski, M. Dobrzyński, D. Talpain, M. Klauza, B. Akiki, T. Tokarczyk. W repertuarze ma następujące partie operowe i operetkowe: Annina w „Traviacie”, Gilda w „Rigoletcie”, Nanetta w „Falstaffie” oraz Oskar w „Balu maskowym” G. Verdiego, Królowa Nocy w „Czarodziejskim flecie” i Donna Anna w „Don Giovannim” W.A. Mozarta, Łucja w „Łucji z Lammermooru” G. Donizettiego, Adela w „Zemście nietoperza” J. Straussa, Philippe Trincaut w „Diabłach z Loudun” K. Pendereckiego (uroczystość otwarcia Opery Krakowskiej, debiut, 2009), Olimpia w „Opowieściach Hoffmana” J. Offenbacha, Frasquita w „Carmen” G. Bizeta, Blumenmädchen w „Parsifalu” R. Wagnera, Ksenia w „Borysie Godunowie” M. Musorgskiego czy Chawa w „Skrzypku na dachu” J. Bocka.