Absolwentka Akademii Muzycznej im. F. Chopina w Warszawie, jedna z ostatnich uczennic prof. A. Sari, kontynuowała studia wokalne z G. Cignią w Mediolanie, z C. Maurane’em i R. Crespin w Paryżu i z R. Bautzem w Aachen. Po debiucie w Operze Wrocławskiej i w Teatrze Wielkim w Warszawie, karierę wokalną związała ze scenami europejskimi, śpiewając główne partie we Francji, Niemczech, Szwajcarii, Włoszech, Irlandii, Izraelu i Stanach Zjednoczonych. Szczególne uznanie zdobyła interpretacją partii Tatiany w „Eugeniuszu Onieginie” P. Czajkowskiego. Dla Radia France dokonała licznych nagrań muzyki kameralnej i operowej z towarzyszeniem Orchestre National i Orchestre Philharmonique Radia France. Spotkanie i współpraca z B. Horowiczem, uczniem L. Schillera, wybitnym reżyserem operowym, stała się początkiem zmian w jej życiu artystycznym. Realizuje dla telewizji polskiej i francuskiej filmy dokumentalne, poświęcone wybitnym postaciom polskiego i francuskiego życia kulturalnego, z udziałem wybitnych aktorów, takich jak L. Caron, A. Seweryn, M. Laborit, A. Stewart. Od 2002 r. współpracuje jako reżyser z teatrami operowymi i muzycznymi, realizując kilkanaście oper i musicali, m.in. „Poławiacze pereł” G. Bizeta, „Norma” V. Belliniego, „Bal maskowy” G. Verdiego, „Wolny strzelec” C.M. von Webera, „Księżniczka czardasza” I. Kálmána, „Hello Dolly!” J. Hermana, „42nd Street” H. Warrena (Złota Maska 2005 za najlepszy spektakl roku), „Ragtime” S. Flaherty’ego (nagroda na II Ogólnopolskim Festiwalu Muzycznym w Gdyni za inscenizację i pracę zespołową w 2009), „Wesoła wdówka” F. Lehára, „Chant d’amour et d’extase” K. Szymanowskiego, „Dźwięki muzyki” R. Rogersa, „Siedem grzechów głównych” K. Weilla, „Don Giovanni” i „Czarodziejski flet” W.A. Mozarta, „Złote runo” A. Tansmana, „Orfeusz w piekle” J. Offenbacha. W Operze i Filharmonii Podlaskiej reżyserowała „Cyganerię” G. Pucciniego (2017) i „Barona cygańskiego” J. Straussa (2019).