Absolwentka Akademii Muzycznej im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu. Laureatka wielu ogólnopolskich i międzynarodowych konkursów wokalnych. Na repertuar Artystki składają się partie przeznaczone na sopran koloraturowy: Królowa Nocy w „Czarodziejskim flecie” W.A. Mozarta (Teatr Wielki w Łodzi – reż. W. Zawodziński; Opera i Filharmonia Podlaska w Białymstoku – reż. J. Marszewski; Akademia Muzyczna w Poznaniu – reż. N. Babińska), Rozyna w „Cyruliku sewilskim” G. Rossiniego (Teatr Wielki w Łodzi – reż. N. Babińska), Olimpia w „Opowieściach Hoffmanna” J. Offenbacha, Adela w „Zemście nietoperza” J. Straussa, Kunegunda w „Kandydzie” L. Bernsteina, Gilda w „Rigoletcie” G. Verdiego, a także Kleopatra w „Juliuszu Cezarze” oraz Galatea w „Acisie i Galatei” G. F. Händla. Z powodzeniem wykonuje także partie solowe w dziełach kantatowo-oratoryjnych od baroku do współczesności, m.in.: Pasję wg św. Jana i Kantatę nr 51 J.S. Bacha, „Mesjasza” G.F. Händla, Requiem W.A. Mozarta, „Carmina Burana” C. Orffa, Requiem T. Mansuriana, „Stabat Mater” A. Pärta. Współpracowała z dyrygentami takimi, jak B. Akiki, A. Banaszak, G. Berniak, Ł. Borowicz, A. Duczmal, J.M. Florêncio, M. Klauza, W. Kunc, P. Neumann, E. Salmieri, W. Semerau-Siemianowski, M. Sompoliński, A. Straszyński, J. Sykulski, M. Wieloch. Koncertowała m.in. z Orkiestrą Kameralną Polskiego Radia „Amadeus”, Orkiestrą „Arte dei Suonatori”, Orkiestrą Symfoniczną Akademii Muzycznej im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu, Orkiestrą Filharmonii Opolskiej, Orkiestrą Filharmonii Poznańskiej, Orkiestrą Filharmonii Sudeckiej, Orkiestrą Kameralną „l’Autunno”, Poznańskim Chórem Chłopięcym, Chórem Chłopięcym i Męskim Filharmonii Poznańskiej „Poznańskie Słowiki”, zespołem Consortium Sedinum.