Edukację muzyczną rozpoczęła w klasie śpiewu prof. D. Paradowskiego w Akademii Muzycznej w Gdańsku. Absolwentka Opera Studio Accademia Nazionale di Santa Cecilia w Rzymie, gdzie uczyła się m.in. pod kierunkiem R. Scotto (2008), a także prestiżowej Guildhall School of Music and Drama w Londynie (Złoty Medal dla najlepszej absolwentki 2012/2013), gdzie pracowała pod opieką prof. R. Piernaya. Artystka jest również magistrem prawa Uniwersytetu Gdańskiego. Obecnie pozostaje pod opieką wokalną Y. Kenny. Bogaty repertuar Solistki obejmuje pieśni, dzieła oratoryjne i kantatowe, jednak jej ukochanym gatunkiem jest opera. Na scenie zadebiutowała w 2006 roku partią Atalanty w „Kserksesie” G.F. Händla – spektaklu zrealizowanym przez Gdańską Operę Kameralną, który zaprezentowany został również na festiwalach: Bergedorfer Musiktage oraz Międzynarodowym Letnim Festiwalu Kultury i Sztuki w Helu. Od 2011 roku jest solistką Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie, w którym zadebiutowała w operze „Jakob Lenz” W. Rihma, a w sezonie 2012/13 śpiewała rolę tytułową w „Halce” S. Moniuszki. Na stałe współpracuje również z Operą Wrocławską, Operą Krakowską, Glyndebourne Festival Opera i Clonter Opera, a przez wiele lat związana też była z Gdańską Operą Kameralną. Artystka wykonywała wiele ról mozartowskich, wśród tych m.in. Fiordiligi („Così fan tutte”), Hrabiny Rozyny („Wesele Figara”), Vitelli („Łaskawość Tytusa”), Armindy („Rzekoma ogrodniczka”). Ma w repertuarze również partie: Micaëli („Carmen” G. Bizeta), Mimi („Cyganeria” G. Pucciniego), Tatiany („Eugeniusz Oniegin” P. Czajkowskiego), Kurfürstin Marie („Der Vogelhändler” C. Zellera), Rozalindy („Zemsta nietoperza” J. Straussa) i Matki (Gertrudy, „Jaś i Małgosia” E. Humperdincka). Wykonuje również muzykę współczesną – w jej dorobku jest partia solowa w „Vanity” L. Stylesa wykonana na Glyndebourne Festival. Najbliższe plany Artystki to m.in. debiut w roli Donny Elviry w „Don Giovannim” podczas Glyndebourne Festival.