Artystka Baletu Opery i Filharmonii Podlaskiej. Absolwentka Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej im. Olgi Sławskiej-Lipczyńskiej w Poznaniu (2021), po ukończeniu nauki zdobyła tytuł wyróżniający „Najlepszy Absolwent 2021” im. Olgi Sławskiej-Lipczyńskiej (a także w 2018 r. nagrodę główną Grand Prix imienia patronki). Od najmłodszych lat intensywnie współpracowała z Teatrem Wielkim w Poznaniu kreując role w dziełach takich jak: „Jezioro łabędzie” chor. Kenneth Grave, Romeo i Julia chor. Emil Wesołowski, „Dziadek do orzechów” chor. Sławomir Woźniak, a także „Aida”. Dodatkowo tańczyła fragmenty „Paquity”, gdzie uzyskała możliwość wariacji solowej „Pawilon Armidy”, główna rola w pas de trois „Wieszczka Lalek”, fragment baletu „Coppelia”, „La Bayadere”, „Chopiniana”, „Formations” chor. Katarzyny Kozielskiej, „Integracja” chor. Krystyna Frąckowiak.
Stypendystka Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu. Półfinalistka ogólnopolskiego konkursu telewizyjnego Młody Tancerz Roku 2021. Nagradzany choreograf międzynarodowego konkursu choreograficznego im. Bożeny Kociołkowskiej. Zdobywczyni nagrody specjalnej od Ewy Wycichowskiej „Złote Pointy 2019”. Uzyskała wyróżnienie na konkursowych spotkaniach Młodych Tancerzy 2016 w Poznaniu. Współpracowała z Narodowym Teatrem w Bratysławie głównie podczas międzynarodowej Gali Tanecznej na Słowacji, podczas wymiany uczniowskiej ze Aleph High School of Arts w Tel Avivie z Izraelskim Baletem Narodowym i Batscheva Dance Company z Suzanne Dallal, w Izraelu miała okazję zaprezentować swoją choreografię pt. „Repeat”, Teatrem w Salonikach w Grecji w spektaklu „Ostatni Wagon” pod okiem Beaty Wrzosek-Dopierała i Krystyny Frąckowiak, a także wraz z Ningbo Foreign Affairs School zaprezentowała się na deskach teatru w Chinach w Ningbo wraz z artystami z samych Chin i wielu części Europy. Dzięki owocnej współpracy w Polsce w Teatrze Narodowym w Warszawie, Operze Śląskiej w Bytomiu, Teatrze Wielkim i Muzycznym w Łodzi i Operze Wrocławskiej z Wiesławem Dudkiem i Shoko Nakamurą odbyła tournee taneczne po Japonii. Występowała na deskach teatru w Tokio, Kyoto i Osace. Współpracowała pod kątem tańca klasycznego, współczesnego, jazzowego, stepu, językiem ruchowym GaGa i contact improvisation z artystami takimi jak: Andrzej Ziemski, Michail Zubkov, Liliana Kowalska, Andrea Sitter, Javier Torrez-Lopez, Anna Nowak, Małgorzata Mielech, Noemi Kulsar, Vera Potashkina, Chris Ernest, Joanna Ernest, Katarzyna Kozelska, Andrzej Adamczak, Maiia Musaeva, Paulina Wycichowska, Tali Peretz, Lea Yanay, Aya Israeli, Lee Arbel, Itmar Seroussi Saar, Marjolen Gotessman-Rudlin i Inbar Tenzer. W 2021 rozpoczęła współpracę w Operą i Filharmonią Podlaską prezentując się  m.in. w operetce „Wesoła Wdówka” w reż. M. Znanieckiego, spektaklu baletowym „We Love Chopin” w chor. Zofii Rudnickiej, musicalu „Jesus Christ Superstar” – reż. Jakub Wocial/Santiago Bello, „Broadway Dance Club”- reż. M. Stachura, „Quo vadis”, „West Side Story” reż. J. Szydłowski, „Cavalleria rusticana/Via Crucis”, „Księgi zaczarowanego fletu”- reż. M. Znaniecki, „Baron cygański”, „Life is a Cabaret” – M. Stachura. Współpracuje również z dziećmi a także tworzy choreografie i reżyseruje spektakle dziecięce, najzdolniejsze uczennice pod jej okiem przygotowywane są na konkursy taneczne. Aktualnie studentka Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie na kierunku pedagogika baletowa.