Absolwentka Wydziału Wokalno-Aktorskiego Akademii Muzycznej w Bydgoszczy w klasie prof. K. Rymarczyk. Swoje umiejętności wokalne doskonaliła na kursach mistrzowskich prowadzonych przez: R. Karczykowskiego, T. Żylis-Garę, A. Mroza, H. Łazarską, B. Kubiak, S. Kopčáka, S. Meredith. Stypendystka Fondazione Romualdo del Bianco we Florencji. W 2008 r. debiutowała w Operze na Zamku w Szczecinie w tytułowej partii w „Halce” S. Moniuszki pod kierownictwem muzycznym W. Kunca. Z K. Jandą współpracowała przy spektaklu „Maria Callas. Master Class”. W 2013 r. na scenie Opery Nova w Bydgoszczy zadebiutowała jako solistka partią Halki podczas inauguracji XX Bydgoskiego Festiwalu Operowego, na który wróciła trzy lata później w roli Elżbiety w „Don Carlosie” G. Verdiego. Występuje w koncertach sylwestrowych Opery Nova. Koncertuje z Capellą Bydgostiensis. Z impresariatem Rachwal-Chór pracowała przy produkcji „Traviaty”, „Trubadura” oraz Requiem Verdiego w Niemczech. Na zaproszenie Europejskiego Centrum Muzyki K. Pendereckiego uczestniczyła w programie „Spotkania Mistrza XX wieku z młodymi artystami XXI wieku”. Została zaproszona do pierwszego wykonania kompozycji J. Świdra Missa angelica. Współpracowała m.in. z: Operą na Zamku w Szczecinie, Operą Nova w Bydgoszczy, Teatrem Wielkim – Operą Narodową, Teatrem Wielkim w Poznaniu, Operą Krakowską, Operą Śląską w Bytomiu, Teatrem Komedii Muzycznej w Sankt Petersburgu, Filharmonią Pomorską w Bydgoszczy, Polską Filharmonią „Sinfonia Baltica” w Słupsku, Filharmonią Kaszubską w Wejherowie, Orkiestrą Kameralną Capella Bydgostiensis, Szafarnią – Ośrodkiem Chopinowskim, Orkiestrą Wojskową w Bydgoszczy, Orkiestrą Wojskową w Toruniu, Centrum I.J. Paderewskiego w Kąśnej Dolnej. Występowała pod batutą takich dyrygentów, jak: M. Diakun, T. Wojciechowski, W. Rajski, P. Wajrak, K. Dziewięcki, T. Serafin, B. Jarmołowicz, M. Figas, A. Knap, P. Wujtewicz, J. Chrenowicz, G. Chmura, P. Guth, T. Kozłowski. Repertuar artystki obejmuje m.in. partie: Tatiany w „Eugeniuszu Onieginie” i Jolanty w „Jolancie” P. Czajkowskiego, Hanny Glawari w „Wesołej wdówce” F. Lehára, Liù w „Turandot” i Toski w „Tosce” G. Pucciniego, Halki w „Halce” S. Moniuszki, Heleny Trojańskiej w „Mefistofelesie” A. Boita, Cyganki Manji w „Hrabinie Marice” i Księżniczki w „Księżniczce czardasza” I. Kálmána, Heleny w „Pięknej Helenie” J. Offenbacha, Ulany w „Manru” I. Paderewskiego, Micaëli w „Carmen” G. Bizeta, Elżbiety w „Tannhäuserze” R. Wagnera, Jezabel w „Moby Dicku” E. Knapika, Elżbiety de Valois w „Don Carlosie”, Abigaille w „Nabucco” oraz Lady Makbet w „Macbecie” G. Verdiego, Czarownicy w „Jasiu i Małgosi” E. Humperdincka, Santuzzy w „Rycerskości wieśniaczej” P. Mascagniego.