Karierę zaczynał od tańca ulicznego. W 1984 r. został pierwszym Mistrzem Polski w tej dyscyplinie, później sięgając po ten tytuł jeszcze wielokrotnie. Pierwszym jego sukcesem teatralnym była choreografia do „West Side Story” L. Bernsteina w Teatrze Muzycznym im. D. Baduszkowej w Gdyni w 1992 r., potem kolejne spektakle pokazywane w Polsce i Europie, m.in. „Hair” G. MacDermota, „Szachy” B. Anderssona i B. Ulvaeusa, „Dracula” K. Svobody. Wielokrotnie tworzył choreografię do spektakli Przeglądu Piosenki Aktorskiej, w tym „Ballady Morderców” i słynny „Kombinat”. Jest twórcą pierwszego polskiego show tanecznego „Opentaniec”, stworzył choreografię do filmów fabularnych „Mięso” i „Ubu Król” w reż. P. Szulkina. Współreżyserował takie hity, jak „Jesus Christ Superstar” A. Lloyda Webbera i „Chicago” J. Kandera. Autor i reżyser hip-hopowego projektu teatralnego „12 ławek” i spektaklu „Chodnik 05”, wystawianego w opuszczonej zabrzańskiej kopalni. Sukcesem było też międzynarodowe widowisko muzyczne „Vichry”, osnute na polskich, czeskich i słowackich legendach, wystawione w Pradze, Bratysławie i Warszawie. Jego współpraca z Teatrem Muzycznym w Gdyni przyniosła mu wiele nagród, m.in. za choreografię do trans-opery „Sen nocy letniej” L. Możdżera, reżyserię spektaklu „12 ławek”, Nagrody Prezydenta Miasta Gdyni za choreografię do „West Side Story”. Jest także laureatem Złotej Maski za choreografię do spektaklu „Footloose” w Gliwickim Teatrze Muzycznym, Pomorskiej Nagrody Artystycznej za spektakl roku dla widowiska „Opentaniec” oraz Nagrody Artystycznej Prezydenta Miasta Białystok za spektakl „Metropolish”. Zdobywca tytułu „najlepszej musicalowej realizacji 2000 r. w Niemczech” dla niemieckojęzycznej wersji musicalu „Chess” („Szachy”). Ostatnie produkcje z jego choreografią to: „Zły” – musical w Teatrze Muzycznym w Gdyni, „Sześć wcieleń obywatela Piszczyka” – musical w Teatrze Polskim w Bielsku-Białej, „Córki dancingu” – film muzyczny A. Smoczyńskiej, a także „Zemsta nietoperza” J. Straussa (reż. A. Bubień), „Cyganeria” G. Pucciniego (reż. M. Sartova), „Doktor Żywago” L. Simon (reż. J. Szydłowski) i „Baron cygański” J. Straussa (reż. M. Sartova) w Operze i Filharmonii Podlaskiej. Stworzył także choreografię do musicalu o Janie Pawle II „Povolanie Papež”, którego światowa prapremiera na słowackiej scenie Teatru Andreja Bagara w Nitrze okazała się wielkim sukcesem zarówno w opinii krytyków, jak i publiczności.