W roku 2009 ukończyła z wyróżnieniem Akademię Muzyczną im. I.J. w Poznaniu (klasa prof. G. Flicińskiej-Panfil). Następnie doskonaliła swoje umiejętności w Atelier Lyrique Opery Narodowej w Paryżu. Kontrakt w Operze Paryskiej trwał trzy lata i zwieńczony został prestiżową Prix Lyrique L’AROP 2012 (najlepsza solistka sezonu). Na scenie zadebiutowała jeszcze jako studentka w 2008 r. rolą tytułową w „Halce” S. Moniuszki. Plenerowy spektakl odbył się w pałacu w Radziejowicach z udziałem Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus pod batutą T. Wojciechowskiego i opieką artystyczną prof. T. Żylis-Gary. Umiejętności wokalne doskonali, uczestnicząc w mistrzowskich kursach wokalnych i interpretacyjnych prowadzonych przez takich pedagogów, jak: J. Kozłowska, N. Dessay, H. Łazarska, S. Valayre, A. Murray, I. Argustienne, R. Raimondi. Od 2007 r. pozostaje pod stałą opieką wokalną wielkiej śpiewaczki prof. T. Żylis-Gary. W latach 2009–2018 występowała w Opéra Bastille oraz Palais Garnier w Paryżu, MC 93 Bobigny, Teatro Real w Madrycie, Théâtre National de Bordeaux en Aquitaine, Teatrze Wielkim oraz Teatrze Muzycznym w Poznaniu, Operze Nova w Bydgoszczy, Operze Wrocławskiej, Operze na Zamku w Szczecinie, Operze Krakowskiej. Brała udział w koncertach w: Palais Garnier z Orkiestrą Opery Narodowej w Paryżu, Villa Medici w Rzymie, Auditori Barcelona oraz w: Anglii, Grecji, Francji, Hiszpanii, Rosji, Austrii, Niemczech, na Litwie oraz w Tajlandii. Laureatka wielu konkursów krajowych i zagranicznych oraz stypendystka prezydentów miast Szczecina i Poznania. W dorobku posiada takie role, jak: Cio-Cio-San („Madama Butterfly” G. Pucciniego), Jenůfa („Jenůfa” L. Janáčka), Mimì i Musetta („Cyganeria” G. Pucciniego), Tatiana („Eugeniusz Oniegin” P. Czajkowskiego), Micaëla („Carmen” G. Bizeta), Mrs Ann Maurrant („Street Scene” K. Weilla), Mirandolina („Mirandolina” B. Martinůa), Donna Anna („Don Giovanni” W.A. Mozarta), Pamina i Pierwsza Dama („Czarodziejski flet” Mozarta), Arminda („La finta giardiniera” Mozarta), Eurydyka („Orfeusz i Eurydyka” Ch.W. Glucka), Pierwsza Dziewczyna-kwiat („Parsifal” R. Wagnera), Hrabina Ceprano („Rigoletto” G. Verdiego), Julie („La répétition interrompue” Ch.S. Favarta), Suschen („Faust” Ph. Fénelona). Występując w kraju i za granicą, współpracowała z takimi dyrygentami, jak: J.T. Adamus, S. Bychkov, M. Benini, D. Callegari, J. Deroyer, G. Jourdain, M. Helmrath, A. Hermus, V. Kiradjiev, B. Kontarsky, K. McKutcheon, E. Müller, K. Ono, Ch. Rousset, M. Stieghorst, P. Sułkowski, T. Tokarczyk, G. Tourniaire, P. Weigold, T. Wojciechowski, oraz reżyserami: L. Adamik, I. Bonnaud, C. Guth, J. Kilian, K. Kuntze, D. Pitoiset, R. Peryt, S. Taylor, M. Treliński, R. Wilson. W sezonie 2018/2019 wystąpiła jako: Cio-Cio-San w Operze Wrocławskiej, w Operze na Zamku w Szczecinie oraz jako cover w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, Jenůfa w Teatrze Wielkim w Poznaniu, w Teatrze Janáčka w Brnie oraz w Pfalztheater w Kaiserslautern, Halka w Zamku Wielkich Książąt Litewskich w Wilnie z Capella Cracoviensis oraz w „Angelusie” W. Kilara w Filharmonii Poznańskiej.