Absolwentka Państwowego Policealnego Studium Wokalno-Aktorskiego im. D. Baduszkowej w Gdyni. W zespole Teatru Muzycznego im. D. Baduszkowej w Gdyni pracowała od 2007 do 2018 r. Zagrała m.in. Sandy w „Grease” W. Caseya i J. Jacobsa (reż. M. Korwin), Wendla w „Przebudzeniu wiosny” D. Sheika (reż. K. Gordon), Anię w „Ani z Zielonego Wzgórza” na podstawie powieści L.M. Montgomery (reż. M. Korwin, muz. Z. Karnecki), Serenę w „Fame” S. Margoshesa (reż. J. Staniek), Klarę we „Francesco” i Marię w „Lalce” P. Dziubka (obie w reż. W. Kościelniaka), foczkę w „Foczce akrobatce” (reż. Z. Sikora) oraz kobietę przy nadziei w „Chłopach” (reż. W. Kościelniak). Współpracuje z Teatrem Dramatycznym im. A. Węgierki w Białymstoku, gdzie zagrała psa Borbusa w spektaklu „Sońka” (reż. A. Korytkowska-Mazur), panią Miłkę w przedstawieniu dziecięcym „Emocjałki” (reż. A. Biernacki) oraz kompozytorkę filmu w spektaklu „W pustyni i w puszczy 3” (reż. A. Biernacki). Na deskach Opery i Filharmonii Podlaskiej kreuje role: baletnicy Meg w musicalu „Upiór w operze” A. Lloyda Webbera (reż. W. Kępczyński), Czerwonego Kapturka w spektaklu „Sprawa Kapturka Cz.” (reż. J. Schabowska, muz. P. Klimek), Toni Gromieko i Kubariki w musicalu „Doktor Żywago” L. Simon, Węgla w spektaklu „Adonis ma gościa” F. Apke oraz liczne postaci w bajce „Księga dżungli” (trzy ostatnie w reżyserii J. Szydłowskiego). Wystąpiła z Big Bandem OiFP podczas koncertów z okazji walentynek („Każdemu wolno kochać”), Dnia Dziecka („Gdy Big Band zagra pojawia się magia”), Sylwestra w 2017 r. oraz Dnia Kobiet („Kochanie, grają naszą piosenkę”). Praca z dziećmi i młodzieżą to jej pasja. Jest współzałożycielką Białostockiej Akademii Musicalowej BAM.