Absolwent Akademii Muzycznej im. F. Chopina w Warszawie w klasie śpiewu prof. W. Zalewskiego (2000). Swoje umiejętności wokalne doskonalił na kursach mistrzowskich prowadzonych przez prof. R. Karczykowskiego i W. Matteuzziego. Zadebiutował w 1997 r. w Warszawskiej Opery Kameralnej w roli Don Magnifica w operze G. Rossiniego „La Cenerentola”. Artysta współpracuje z Teatrem Wielkim – Operą Narodową, Wuppertaler Bühnen, Teatrem Wielkim w Poznaniu, Teatrem Wielkim w Łodzi, Operą Krakowską. Występował gościnnie m.in. w Oper Frankfurt am Main, Litewskim Narodowym Teatrze Opery i Baletu w Wilnie, Theater der Stadt Koblenz, Wiener Kammeroper, Operze Bałtyckiej, Operze Wrocławskiej. Spośród jego czołowych ról operowych wymienić należy: Figara w „Weselu Figara” i Leporella w „Don Giovannim” W.A. Mozarta, Dulcamarę w „Napoju miłosnym” oraz partię tytułową w „Don Pasquale” G. Donizettiego, Śmierć w „Cesarzu Atlantydy lub odmowie Śmierci” V. Ullmanna, Kaspara w „Wolnym strzelcu” C.M. von Webera. Artysta kreował także wiodące postaci w operach G. Rossiniego – Don Bartola w „Cyruliku sewilskim”, Macrobia w „Kamieniu probierczym”, Selima w „Turku we Włoszech”, Mustafę we „Włoszce w Algierze”. Brał udział w festiwalach muzycznych, takich jak: Rossini Opera Festival (Pesaro), Festival de Musique de Strasbourg, Belcanto Opera Festival „Rossini in Wildbad” (Schwarzwald), Letni Festiwal Euroradia/EBU Summer Festival (Warszawa), Festival di Musica Sacra „Anima Mundi” (Piza), Internationale Maifestspiele (Wiesbaden), Warszawska Jesień, Wratislavia Cantans, Bydgoski Festiwal Operowy, Festiwal im. A. Didura (Sanok). Artysta może poszczycić się również udziałem w prawykonaniach oper: „Katzelmacher” K. Schwertsika (Wuppertal, 2003) i „Iwona, księżniczka Burgunda” Z. Krauzego (Paryż, 2004). Jego działalność artystyczna obejmuje także kompozycje oratoryjne, w repertuarze posiada również utwory pieśniarskie. Brał udział w licznych transmisjach radiowych i telewizyjnych (RAI, Südwestrunkfunk, Polskie Radio, TVP, Polsat). Dokonał wielu nagrań dla firm fonograficznych (Naxos, ROF, Bongiovanni, DUX, Radiowa Agencja Fonograficzna) oraz Archiwum Polskiego Radia. Na scenie Opery i Filharmonii Podlaskiej śpiewał partie Franka w „Zemście nietoperza” J. Straussa i Escamilla w „Carmen” G. Bizeta.