Grafik, ilustrator, autor scenografii i animacji spektakli, koncertów i realizacji telewizyjnych. Absolwent Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Laureat 16. Yach Film Festiwal 2007 za wideoklip „Jesteśmy na wczasach” zespołu Raz, Dwa, Trzy. Nominowany do Fryderyków 2008 w kategoriach Wydawnictwo Specjalne – Najlepsza Oprawa Graficzna oraz Videoklip Roku. Oprawa scenograficzna spektaklu „Bracia Dalcz i S-ka” wg T. Dołęgi-Mostowicza w Teatrze im. J. Słowackiego w Krakowie jego autorstwa uznana została za najlepszą scenografię roku 2014 w Plebiscycie Publiczności. Laureat Złotej Maski 2016 za scenografię do spektaklu „Sześć wcieleń Jana Piszczyka” w Teatrze Polskim w Bielsku-Białej. Wyróżniony również Nagrodą Teatralną za rok 2017 Marszałka Województwa Pomorskiego za scenografię do spektaklu „Wiedźmin” w Teatrze Muzycznym w Gdyni. Autor scenografii do wielu spektakli na scenach muzycznych i dramatycznych, m.in. „Proces” F. Kafki (PWST w Krakowie, 2008), „Królowa Mab” (Ogólnopolski Festiwal Piosenki Artystycznej Rybnik, 2009), „Gra szklanych paciorków” (Gala 30. Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu, 2009 – animacje), „Idiota” wg F. Dostojewskiego (Teatr Muzyczny Capitol we Wrocławiu, 2009), „Lalka” wg B. Prusa (Teatr Muzyczny im. D. Baduszkowej w Gdyni, 2010), „Hair” (Gliwicki Teatr Muzyczny, 2010), „Summertime” W. Kościelniaka (Teatr im. W. Bogusławskiego w Kaliszu, 2010), „Śluby” wg A. Fredry (PWST w Krakowie, 2011), „Ziemia obiecana” wg S. Reymonta (Teatr im. J. Słowackiego w Krakowie, 2011), „Frankenstein” wg M. Shelley (Teatr Muzyczny Capitol we Wrocławiu, 2011), „Tak jest” W. Kościelniaka (Gala 33. PPA we Wrocławiu, 2012), „Bal w Operze” J. Tuwima (Teatr Muzyczny im. D. Baduszkowej w Gdyni, 2012), „Operetka” W. Gombrowicza (Teatr Dramatyczny w Warszawie, 2012), „Hallo Szpicbródka” wg scenariusza L. Starskiego (Teatr Syrena w Warszawie, 2012), „Chłopi” wg St. Reymonta (Teatr Muzyczny im. D. Baduszkowej w Gdyni, 2013), „Mistrz i Małgorzata” wg M. Bułhakowa (Teatr Capitol we Wrocławiu, 2013), „Kariera Nikodema Dyzmy” wg. T. Dołęgi-Mostowicza (Teatr Syrena w Warszawie, 2014), „Novecento” wg A. Baricco (Teatr Muzyczny Capitol we Wrocławiu, 2014), „Cyberiada” wg S. Lema (Teatr Studyjny PWSTiF w Łodzi, 2015), „Zły” wg L. Tyrmanda (Teatr Muzyczny im. D. Baduszkowej w Gdyni, 2015), „Czyż nie dobija się koni?” H. McCoya (Teatr Wybrzeże w Gdańsku, 2016), „Solaris” wg S. Lema (Teatr im. J. Słowackiego w Krakowie, 2016), „Człowiek z La Manczy” D. Wassermana (Teatr Polski w Bielsku-Białej, 2016), „Povolanie pápež” D. Heviera (Divadlo Andreja Bagara, 2016), „Sąd Ostateczny” K. Knittla (Opera Bałtycka w Gdańsku, 2017), „Boska!” P. Quiltera (Teatr Polski w Bielsku-Białej, 2018), „Wariacje pożądania” wg „Opery żebraczej” J. Gaya (Teatr Bagatela w Krakowie, 2018), „Gąska” N. Kolady (Bałtycki Teatr Dramatyczny w Koszalinie, 2019), „Koniec” W. Kościelniaka (Gala 40. PPA we Wrocławiu, 2019), „Ronja, córka zbójnika” A. Lindgren (Teatr Groteska w Krakowie, 2019), „Pinokio” C. Collodiego (Teatr Miniatura w Gdańsku, 2019), a także „Baron cygański” J. Straussa (Opera i Filharmonia Podlaska, 2019).