Libańsko-polski dyrygent. Uhonorowany nominacją do International Opera Award (2016) oraz Teatralną Nagrodą Muzyczną im. J. Kiepury dla najlepszego dyrygenta (2018). Edukację muzyczną rozpoczął w Wyższym Konserwatorium Muzycznym w Bejrucie. Jednocześnie studiował filozofię na Uniwersytecie Libańskim w Bejrucie. Absolwent Akademii Muzycznej w Krakowie – dyrygentura chóralna, dyplom summa cum laude – oraz Akademii Muzycznej we Wrocławiu – dyrygentura symfoniczno-operowa, dyplom z wyróżnieniem. Studia filozoficzne doprowadziły go do badania związku między filozofią i muzyką; napisał magisterium na temat Wagnera, Nietzschego i Straussa, a następnie dysertację na temat „Aniołów w Ameryce” P. Eötvösa na Uniwersytecie Fryderyka Chopina w Warszawie i dyrygował polską premierą tego dzieła w ramach III Festiwalu Oper Współczesnych we Wrocławiu (2012). Poza dyrygenturą, jego muzyczne zainteresowania skupiają się na muzyce Zachodu i Wschodu – ich wzajemny wpływ to temat wykładów, które od 2007 r. prowadzi na Philips University w Marburgu (Niemcy). Prowadził również liczne kursy mistrzowskie w prestiżowych centrach akademickich, jak Queen Elisabeth Music Chapel w Waterloo (Belgia), Opera Academy of La Monnaie w Brukseli (Belgia) czy Swarthmore College (USA). Współpracował m.in. z Théâtre de La Monnaie w Belgii, Filharmonią Paryską, Festiwalem w Aix-en-Provence we Francji, Chamber Orchestra of Philadelphia z USA czy Operą Narodową w Warszawie i Narodową Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia w Katowicach. Do końca 2018 r. był dyrektorem artystycznym Opery Śląskiej w Bytomiu. Od 2015 r. piastuje stanowisko dyrektora artystycznego Festiwalu Norowocznego NFM we Wrocławiu. Jako 24-latek zadebiutował, dyrygując „Traviatą” G. Verdiego w Operze Wrocławskiej, z którą był związany do 2013 r. Prowadził także wykonania „Czarodziejskiego fletu”, „Così fan tutte”, „Rzekomej ogrodniczki” i „Don Giovanniego” W.A. Mozarta, „Carmen” G. Bizeta, „Nabucca”, „Traviaty”, „Rigoletta”, „Joanny d’Arc” i „Falstaffa” G. Verdiego, „Kobiety bez cienia” R. Straussa, „Opowieści Hoffmanna” J. Offenbacha, „Romea i Julii” Ch. Gounoda, „Turandot”, „Madamy Butterfly”, „Toski” i „Cyganerii” G. Pucciniego, „Borysa Godunowa” M. Musorgskiego, „Ognistego anioła” S. Prokofiewa, „To Be Sung” P. Dusapina i „Powder Her Face” T. Adèsa. W 2013 r. zadebiutował na scenie Opery Narodowej, dyrygując operą „Nabucco”, w tym samym roku prowadził także wykonanie „Jolanty” P. Czajkowskiego i „Zamku Sinobrodego” B. Bartóka. Poza klasycznym repertuarem przygotował i prowadził prapremiery wielu nowych kompozycji, jak opery „Slow Man” N. Lensa z librettem J.M. Coetzeego na Malta Festival w Poznaniu (2012), „Medúlli” z muzyką Björk w La Monnaie (2015), „Orfeo and Majnun” w La Monnaie i na Festiwalu w Aix-en-Provence (2018) czy „Frankensteina” M. Gery’ego w La Monnaie (2019). W Operze i Filharmonii Podlaskiej prowadził wykonanie „Barona cygańskiego” J. Straussa (2019).