Absolwentka Państwowego Liceum Muzycznego im. F. Chopina w Krakowie w klasie skrzypiec oraz Wydziału Wokalno-Aktorskiego Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie prof. I. Jasińskiej-Buszewicz. Kształciła się też w Hochschule für Musik und Theater w Hamburgu w ramach programu Erasmus w klasie prof. I. Kremling-Domanski. Umiejętności doskonaliła na kursach mistrzowskich M. Rzepki, D. Grabowskiego, A. Sims, I. Kłosińskiej, R. Karczykowskiego, T. Żylis-Gary, E. Wilke, H. Łazarskiej, A. Burskiego. Laureatka prestiżowych nagród: Grand Prix w Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. J. Kiepury w Krynicy-Zdroju, II nagrody w Ogólnopolskim Konkursie Wokalnym w Mławie, II nagrody w Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. I. Godina we Vrablach oraz III nagrody w Ogólnopolskim Konkursie Sztuki Wokalnej „Złote Głosy” w Warszawie. W 2012 r. zadebiutowała partią Hanny w „Strasznym dworze” S. Moniuszki na scenie Opery i Filharmonii Podlaskiej i została solistką tej opery; od tej pory wystąpiła w „Baronie cygańskim” (Arsena) i „Zemście nietoperza” (Adela) J. Straussa, „Carmen” G. Bizeta (Frasquita, Micaëla), „Czarodziejskim flecie” W.A. Mozarta (Papagena), „Traviacie” G. Verdiego (Annina), „Upiorze w operze” A. Lloyda Webbera (Carlotta), „Pimpinone” G.Ph. Telemanna (Vespetta), „Skrzypku na dachu” J. Bocka (Hudel), „Korczaku” Ch. Williamsa (Basia). W marcu 2016 r. zadebiutowała na scenie Opery Krakowskiej partią Fiorilli w „Turku we Włoszech” G. Rossiniego, a od grudnia 2016 r. śpiewa tam rolę Noriny w „Don Pasquale” G. Donizettiego. W 2019 r. nawiązała współpracę z Teatrem Wielkim im. S. Moniuszki w Poznaniu, gdzie wciela się w Rozynę w „Cyruliku sewilskim” G. Rossiniego, oraz z Warszawską Operą Kameralną, gdzie śpiewa partię Zofii w „Halce” (wersji wileńskiej) S. Moniuszki. Wykonuje też repertuar oratoryjno-kantatowy oraz muzykę barokową. Brała udział w wielu festiwalach muzycznych: Festiwal Oper Barokowych „Dramma per Musica” w Warszawie, Festiwal Sztuk Dawnych w Białymstoku, Wschód Kultury – Inny Wymiar w Białymstoku, Cracovia Sacra w Krakowie, Jubilaei Cantus w Nowym Sączu, Międzynarodowy Festiwal Muzyki Kameralnej i Organowej „Muzyka i Sacrum” w Chrzanowie-Kościelcu, Wratislavia Cantans we Wrocławiu, Festiwal Belcanto w Nałęczowie. Występowała również w Krakowskiej Operze Kameralnej w spektaklach „La serva padrona” oraz „Livietta e Tracollo” G.B. Pergolesiego oraz „Die Schuldigkeit des ersten Gebots” W.A. Mozarta. Uczestniczyła w prawykonaniu oratorium „Oto wierny sługa mój” H. Kowalskiego i P. Pałki.