Edukację rozpoczęła w Państwowej Szkole Muzycznej I i II st. im. F. Chopina w Olsztynie. Absolwentka Wydziału Wokalno-Aktorskiego Akademii Muzycznej im. F. Chopina w Warszawie w klasie śpiewu solowego prof. U. Trawińskiej-Moroz (2003, dyplom z wyróżnieniem). Umiejętności doskonaliła u maestro K. Kałudowa. Laureatka Nagrody im. J. Kiepury w kategorii Najlepsza Polska Śpiewaczka (2014) i odznaki „Zasłużony dla Kultury Polskiej” (2016). Zadebiutowała jeszcze na studiach rolą Tatiany w „Eugeniuszu Onieginie” P. Czajkowskiego w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej (reż. M. Prus, kier. muz. M. Klauza). W 2009 r. zaczęła współpracę z Operą Śląską w Bytomiu, wcielając się w Mimì w „Cyganerii” G. Pucciniego. Uznanie zyskały jej kolejne kreacje w Bytomiu – Cio-cio-san w „Madamie Butterfly” Pucciniego (reż. H. Konwiński) i Elżbieta w „Don Carlosie” G. Verdiego (reż. W. Zawodziński, spektakl został uznany za największe wydarzenie artystyczne Górnego Śląska w 2012). W roku 2012 wcieliła się w tytułową rolę opery „Tosca” G. Pucciniego (reż. T. Bradecki). Pół roku później powtórzyła rolę Cio-cio-san w „pół-scenicznej” wersji opery Pucciniego w Teatrze Wielkim w Łodzi (reż. J. Niesobska/W. Zawodziński), rozpoczynając tym samym współpracę z łódzką operą. Tam stworzyła jedną ze swoich największych kreacji – Cio-cio-san w entuzjastycznie przyjętej realizacji (tym razem już w pełni scenicznej wersji) „Madamy Butterfly” (reż. J. Niesobska, 2013). Kolejną wspaniałą rolą była Leonora w „Trubadurze” G. Verdiego (reż. L. Adamik, 2014). Od 2012 r. współpracuje także z Operą na Zamku w Szczecinie, gdzie wystąpiła jako Cio-cio-san w uwspółcześnionej inscenizacji „Madamy Butterfly” (reż. P. Partum) oraz jako Amelia w „Balu maskowym” G. Verdiego (reż. W. Zawodziński). Od grudnia 2014 r. współpracuje z Theater Koblenz w Niemczech, gdzie wykonuje główną partię w „Tosce” (reż. A. Nicklich, dyr. G. Betta). Jej ostatnie kreacje obejmują Halkę w „Halce” S. Moniuszki, Tatianę w „Eugeniuszu Onieginie” P. Czajkowskiego, Liù w „Turandot” G. Pucciniego, a także Leonorę w „Mocy przeznaczenia”, Amelię w „Balu maskowym” i Aidę w „Aidzie” G. Verdiego. Współpracuje z takimi reżyserami, jak A. Nicklich, W. Zawodziński, J. Niesobska, M. Prus, A. Weltschek, T. Bradecki, L. Adamik, J. Kilian, P. Szkotak, G. Madia, P. Partum, H. Konwiński, M. Wojtyszko, R.A. Braun, T. Konina, i takimi dyrygentami, jak G. Betta, E. Delamboye, L. Coladonato, L. Suganandarajah, J. Dybał, A. Wit, V. Kiradjiev, T. Kozłowski, W. Rodek, M. Klauza, T. Tokarczyk, B. Akiki, T. Serafin, M.J. Błaszczyk, S. Chrzanowski, J. Boniecki, A. Knapp, J. Kontz, F. Bottigliero, K. Dziewięcki.