Edukację wokalną rozpoczęła w 1997 roku w klasie śpiewu prof. V. Bieleckiej w Białymstoku. Ukończyła z wyróżnieniem wrocławską Akademię Muzyczną im. K. Lipińskiego w klasie śpiewu prof. E. Czermak. W latach 2004–2007 studiowała w Hochschule für Musik und Theater w Hanowerze w klasie prof. C. Richardson-Smith. Stypendystka Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Accademia Rossinianaw Pesaro i Richard-Wagner-Stipendien Bayreuth. Finalistka i laureatka międzynarodowych konkursów wokalnych, m.in. Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. S. Moniuszki w Warszawie, Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. A. Dvořáka w Karlovych Varach oraz Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. H. Halskiej-Fijałkowskiej we Wrocławiu. Uczestniczka kursów mistrzowskich prowadzonych przez T. Berganzę, Ch. Ludwig, T. Żylis-Garę, H. Łazarską, R. Karczykowskiego. Debiutowała w 2006 roku na scenie Oldenburgisches Staatstheater rolą Driady w „Ariadnie na Naxos” R. Straussa. Następnie zaśpiewała na tej scenie Mère Marie w „Dialogach karmelitanek” F. Poulenca. Od 2007 roku związana jest z Operą Wrocławską, gdzie wykonuje takie partie, jak: Oktawian w „Kawalerze srebrnej róży” R. Straussa, Cherubin w „Weselu Figara” i Dorabella w „Così fan tutte” W.A. Mozarta, Niklas w „Opowieściach Hoffmanna” J. Offenbacha, Rozyna w „Cyruliku sewilskim” G. Rossiniego, Jadwiga w „Strasznym dworze” S. Moniuszki, Maryna Mniszchówna w „Borysie Godunowie” M. Musorgskiego, książę Orłowski w „Zemście nietoperza” J. Straussa. W 2010 roku w poznańskim Teatrze Wielkim śpiewała Jessikę w „Jutrze” T. Bairda i Cherubina w „Weselu Figara”. Partię Cherubina wykonała też w Operze Krakowskiej oraz Operze na Zamku w Szczecinie (2012). Do Opery Krakowskiej powróciła w 2014 roku jako Smeraldina w polskim prawykonaniu „Miłości do trzech pomarańczy” S. Prokofiewa. Debiut Artystki na scenie Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w „Borysie Godunowie” M. Musorgskiego (2009) zaowocował udziałem w kolejnych realizacjach: „Weselu Figara” (Cherubin), „Łaskawości Tytusa” (Annio) oraz „Don Giovannim” (Donna Elvira) W.A. Mozarta, „Strasznym dworze” S. Moniuszki (Jadwiga), „Goplanie” W. Żeleńskiego (Chochlik), „Carmen” G. Bizeta (Mercédès), „Sprawie Makropulos” L. Janáčka (Krista), „Diabłach z Loudun” K. Pendereckiego (Claire), „Elektrze” R. Straussa (druga służebna), „Marii Stuart” G. Donizettiego (Anna Kennedy), „Rigoletcie” (Magdalena), „Halce” S. Moniuszki (Zofia) i „Traviacie” (Flora) G. Verdiego. W 2015 roku z wielkim sukcesem zadebiutowała w Komische Oper Berlin rolą Ptolemeusza w „Juliuszu Cezarze” G.F. Händla. Artystka wykonuje także repertuar oratoryjno-kantatowy. Współpracuje z filharmoniami: Narodową, Łódzką, Podlaską, Dolnośląską, Śląską, Wrocławską, Podkarpacką, a także z Narodową Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia w Katowicach, Polską Orkiestrą Radiową, Capellą Cracoviensis, Filharmonią Kameralną im. Witolda Lutosławskiego w Łomży, Płocką Orkiestrą Symfoniczną, Aquila Quartet i Mitteldeutsche Kammerphilharmonie.