Absolwentka Wydziału Wokalno-Aktorskiego na Akademii Muzycznej w Poznaniu. Po otrzymaniu dyplomu zadebiutowała rolą Królowej Nocy w „Czarodziejskim flecie” W.A. Mozarta na scenie Teatru Wielkiego im. S. Moniuszki w Poznaniu (1991). To właśnie z tym teatrem była związana przez wiele lat. Na jego deskach wykonywała pierwszoplanowe partie w dziełach L. van Beethovena, G. Donizettiego, J. Haydna, G. Verdiego, W.A. Mozarta, S. Moniuszki, J. Offenbacha, C. Orffa, R. Wagnera, R. Straussa, G. Bizeta, G.B. Pergolesiego, K. Pendereckiego i F. Lehára. W kolejnych latach, będąc solistką Teatru Wielkiego im. S. Moniuszki występowała gościnnie na deskach Opery Wrocławskiej, Opery Nova w Bydgoszczy, Warszawskiej Opery Kameralnej, Śląskiej Opery Kameralnej w Szczawnie Zdroju i Opery Śląskiej w Bytomiu. Artystka ma na swoim koncie kilkadziesiąt partii sopranowych. Spośród jej czołowych ról wymienić należy: Olimpię w „Opowieściach Hoffmana” J. Offenbacha, Adela w „Zemście nietoperza” R. Straussa, Zuzannę i Hrabinę w „Weselu Figara” oraz Królową Nocy w „Czarodziejskim flecie” W.A. Mozarta, Norinę w „Don Pasquale” G. Donizettiego, Hannę w „Strasznym dworze” S. Moniuszki, Madame Cortese w „Podróż do Reims” G. Rossiniego, Dziewczynę w „Carmina Burana” C. Orffa, Łucję w „Łucji z Lamermooru” oraz Annę Bolenę w „Annie Bolenie” G. Donizettiego, Gildę w „Rigoletto” oraz Violettę w „Traviacie” G. Verdiego. W ostatnich latach wystąpiła w kilku megaprodukcjach realizowanych we wrocławskiej Hali Stulecia (m.in. „Straszny dwór” S. Moniuszki, „Carmina Burana” C. Orffa). Jej kolejną znaczącą kreacją była partia Dziewczyny w widowiskowej realizacji „Carmina Burana” w katowickim Spodku (2010). W swoim dorobku artystycznym posiada wykonanie partii Madame Cortese w „Podróży do Reims” G. Rossiniego w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej pod batutą Maestro A. Zeddy (2003). Od 2012 roku Artystka jest solistką Opery i Filharmonii Podlaskiej – Europejskiego Centrum Sztuki w Białymstoku.