Debiutował w 1990 r. jako Clem w „Małym kominiarczyku” B. Brittena w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, którego solistą jest do dziś. Finalista Międzynarodowego Konkursu Sztuki Wokalnej im. A. Sari w Nowym Sączu (1991) i Międzynarodowego Konkursu Operowego „Belvedere” im. H. Gabora w Wiedniu (1995), laureat Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. S. Moniuszki w Warszawie (1992), zwycięzca VI Wielkiego Turnieju Tenorów w Szczecinie (2004). W latach 1990–1998 współpracował z Operą Kameralną w Warszawie, w 1996 r. także z Hamburg Staatsoper („Così fan tutte” W.A. Mozarta) i odbył tournée po Japonii, a od 1998 – z Teatrem Narodowym w Pradze („Cyrulik sewilski” G. Rossiniego, „Czarodziejski flet”, „Così fan tutte” W.A. Mozarta, „Sprzedana narzeczona” B. Smetany, premiera „Kastora i Polluksa” J.P. Rameu). Od 2000 r. stały gość Narodowej Opery i Baletu w Sofii (Faust w „Fauście” Ch. Gounoda, Almaviva w „Cyruliku sewilskim” G. Rossiniego, Edgar w „Łucji z Lammermooru” G. Donizettiego). Ma bogaty repertuar operowy (ok. 70 partii) i oratoryjno-kantatowy (ok. 80 tytułów). Brał udział w takich projektach, jak: polska prapremiera opery A. Ponchiellego „I Lituani”; europejska prapremiera „Psalmów jerozolimskich” N. Sheriffa pod dyrekcją kompozytora; światowa prapremiera „Stabat Mater” G. Stefaniego; zakończenie obchodów 25-lecia Sinfonii Varsovii wykonaniem IX Symfonii L. van Beethovena; produkcja „Strasznego dworu” S. Moniuszki w Buffalo; uroczyste zakończenie obchodów Roku Schubertowskiego wykonaniem Mszy As-dur F. Schuberta; inauguracja sezonu w Filharmonii Narodowej „Porami roku” J. Haydna; recital pieśni F. Chopina w Tokio; wykonanie „Siedmiu bram Jerozolimy” K. Pendereckiego w Teatro Real w Madrycie oraz podczas Festiwalu Muzyki Europejskiej w Pekinie pod batutą kompozytora; koncert oratorium „Paulus” F. Mendelssohna z Izraelską Orkiestrą Kameralną w Tel Awiwie; występ gościnny (Leński w „Eugeniuszu Onieginie” P. Czajkowskiego) w Teatrze Bolszoj w Moskwie; prawykonanie opery Z. Krauzego „Iwona” w Paryżu; prawykonanie opery „Der Meergeuse” F. Škroupa w Pradze. Współpracował z takimi artystami, jak: L. Maazel, N. Sheriff, J. Bělohlávek, J. Kovacs, S. Köhler, K. Masur, N. Santi, J. Semkow, S. Skrowaczewski, Z. Latoszewski,J. Krenz, J. Satanowski, J. Maksymiuk, A. Wit, G. Chmura, K. Penderecki, L. Foster, G. Nowak, K. Kord, J. Kaspszyk, R. Bruson, L. Aliberti, A. Titus, S. Isokoski, A. Cupido, S. Jerusalem, J. Altmeyer, Y. Nesterenko, A. Schmidt, Ning Liang, É. Marton, S. Geszty czy A. Dobber. Wykonał wszystkie dzieła oratoryjne K. Pendereckiego pod batutą mistrza.