Edukację muzyczną rozpoczął pobierając lekcje gry na fortepianie, a potem klarnecie i wiolonczeli w Państwowej Szkole Muzycznej I st. w Sopocie. Naukę kontynuował w klasie śpiewu i wiolonczeli w Państwowej Szkole Muzycznej II st. we Wrocławiu. Za osiągnięcia w nauce otrzymał Stypendium Samorządu Wrocławia w Dziedzinie Kultury i Sztuki. Absolwent studiów II st. o specjalności wokalno-aktorskiej na Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi w klasie śpiewu solowego prof. K. Bednarka oraz studiów I st. o specjalności oratoryjno-pieśniarskiej na Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy w klasie śpiewu solowego prof. zw. P. Kusiewicza. Swoje umiejętności wokalne doskonalił również podczas kursów u prof. U. Kryger, Maestry A. Garanča, prof. E. Sąsiadka, prof. I. Kremling-Domanski, prof. H. Łazarskiej, dr M. Rzepki, D. Grabowskiego oraz M. Robavsa. Już podczas studiów pracował na stanowisku solisty śpiewaka w Operze Bałtyckiej w Gdańsku, gdzie podczas festiwalu „Świętojańskie Świętowanie” debiutował partią Barbariga w „I due Foscari” G. Verdiego pod dyrekcją Ł. Borowicza. Tam też miał zaszczyt zaśpiewać w spektaklu „Straszny dwór” S. Moniuszki u boku S. Toczyskiej oraz wcielić się w postać Gastona w „Traviacie” G. Verdiego i Ottokara w „Baronie cygańskim” J. Straussa. Podczas studiów debiutował również partią Gabriela von Eisensteina w „Zemście nietoperza” J. Straussa w Teatrze Muzycznym oraz Gherarda w „Gianni Schicchi” G. Pucciniego w Teatrze Nowym w Łodzi. Brał udział w licznych koncertach i festiwalach muzycznych. Finalista i laureat wielu nagród wokalnych. Jako solista śpiewak współpracował m.in. z Filharmonią Pomorską w Bydgoszczy, Filharmonią Opolską, Filharmonią Bałtycką w Gdańsku, Filharmonią w Słupsku, wykonując m.in. partie solowe w Requiem i Mszę „Koronacyjną” W.A. Mozarta, „Stabat Mater” i „Stworzenie świata” J. Haydna, Missa Criolla A. Ramíreza, Mszę F-dur (Missa Sancti Josephi, opus musicae ecclesiasticae IX) J. Elsnera – prawykonanie od czasu śmierci kompozytora. Obecnie jest pracownikiem Teatru Wielkiego w Łodzi, gdzie kreuje postaci Borsy w „Rigoletcie” G. Verdiego, Freddy’ego w musicalu „My Fair Lady” F. Loewe, Syna w prawykonaniu „Człowieka z Manufaktury” R. Janiaka oraz Pierwszego Filistyna w „Samsonie i Dalili” C. Saint-Saënsa. Na deskach Opery i Filharmonii Podlaskiej kreuje postaci Licytatora i Josepha Buqueta w musicalu „Upiór w operze” A.L.Webbera.